ANNULERING, RETOUR & TERUGBETALINGSBELEID

Annuleringsvoorwaarden

 

Annulering

U kunt alleen uw bestelling annuleren tijdens de status "in verwerking".

Een annulerings verzoek kan alleen worden ingediend door middel van het indienen van een ticket. Wij erkennen geen annulering via andere middelen (b.v. via bellen of mailen).

In het geval dat de goederen zijn verpakt of verzonden, kunt u annuleren vanwege van gedachte te zijn veranderd. Echter administratiekosten van 18 Euro en de kosten van de retourzending zijn voor uw rekening en zullen worden afgetrokken van uw terugbetaling. Na ontvangst van de goederen, kunt u nog steeds de bestelling annuleren volgens ons 30 dagen Retourbeleid.

Dubbele Bestelling

Wanneer u merkt dat u een dubbele bestelling heeft geplaatst bij vergissing of vanwege eventuele storingen, breng ons dan zo snel mogelijk op de hoogte voordat de bestellingen worden verzonden en we zullen de dubbele bestelling annuleren op uw verzoek.
 

Frauduleuze Bestelling

Wij hebben procedures voor het opsporen van frauduleuze bestellingen. 
Alle vermeende frauduleuze bestellingen zullen onmiddellijk worden geannuleerd en de bezoeker/gebruiker zal onvoorwaardelijk worden gebanned van onze website.

Veiligheidscontrole

Als onderdeel van onze inspanningen om de belangen van de koper en de verkoper te beschermen, kunnen wij u vragen om aanvullende informatie of documentatie te verstrekken om de echtheid van uw bestelling te bevestigen. Wanneer deze genoemde procedure niet is voltooid binnen 5 werkdagen na het plaatsen van een bestelling, zal uw bestelling automatisch worden geannuleerd.

Retourbeleid

30 dagen Retourbeleid

U heeft het recht om uw bestelling te retourneren en de keuze voor een terugbetaling binnen 30 dagen na ontvangst van de goederen onder voorwaarde dat het verzoek bij ons word ingediend door een ticket binnen de bovengenoemde termijn.
Wij zullen de ontvangst van uw verzoek erkennen en u wordt geadviseerd om de juiste procedures te volgen voor het retourneren van de goederen.
Uw bestelling komt in aanmerking voor terugbetaling met aftrek van 18 Euro administratiekosten wanneer deze voldoet aan de onderstaande voorwaarden:

1. Goederen zijn gekocht via onze website. (www.eglobalcentral.nl)
2. Een verzoek voor terugbetaling wordt bij ons ingediend door middel van een ticket binnen 30 dagen na ontvangst van de goederen.
3. Goederen worden geretourneerd met een kopie van uw aankoopbon/factuur.
4. Goederen worden geretourneerd met een kopie van uw retour autorisatie nummer en formulier (samen met aankoopbon/factuur).
5. De goederen zijn in nieuwe en onbeschadigde staat* (met alle originele verpakking inclusief alle toebehoren en andere materialen).
6. Goederen worden geretourneerd naar het door ons opgegeven adres binnen 14 dagen na erkenning van uw verzoek.

Na het erkennen en bevestigen van uw retourverzoek, zijn wij in staat om een koerier te regelen om de goederen op het afleveradres van uw bestelling op te halen en aan ons terug te sturen met extra ophaalkosten die van uw terugbetaling zullen worden afgetrokken.

Let op! Alle oortefeloons, koptelefoons en producten die betrekking hebben tot persoonlijke verzorging vallen niet onder dit retourbeleid vanwege hygiëne problemen.

Let op! Alle camera’s met meer dan 30 sluiterstellen (Shutter count) worden niet als nieuw beschouwd en komen niet in aanmerking voor het terugsturen onder het 30 dagen retourbeleid
 
We willen u graag vermelden dat voor ieder "Apple" product, welke is geactiveerd vanwege kwaliteits controle of export noodzaak, deze niet om te ruilen zijn onder onze 30 dagen retourbeleid, aangezien dit product 100% nieuw en origineel is.
 

Retournerenvan defecte goederen

U heeft het recht om de goederen te retourneren wanneer u een defect ontdekt vanwege productiefout, op voorwaarde dat het verzoek is ingediend binnen 30 dagen na ontvangst van de goederen. 
Wij zullen de ontvangst van uw verzoek erkennen en u wordt vervolgens geadviseerd om de juiste procedure te volgen voor het retourneren van de goederen.

U kunt kiezen voor een volledige terugbetaling of vervanging afhankelijk van hieronder vermelde voorwaarden:

1. Goederen zijn gekocht via onze website. (www.eglobalcentral.nl)
2. Een verzoek voor terugzending wordt bij ons ingediend door middel van een RMA ticket binnen 30 dagen na ontvangst van de goederen.
3. Goederen worden geretourneerd met een kopie van uw aankoopbon/factuur.
4. Goederen worden geretourneerd met een kopie van uw retour autorisatienummer formulier(samen met aankoopbon/factuur).
5. Goederen worden geretourneerd naar het door ons opgegeven adres binnen 14 dagen na erkenning van uw verzoek.
6. Terugkerende goederen worden pas bevestigd als defect wanneer onze inspectie voltooid is.

 

Geen restocking kosten zullen worden toegepast wanneer de retournering voldoet aan de eerder genoemde voorwaarden. 
Echter, wij behouden ons het recht om een restocking fee (hieronder aangegeven) af te trekken van uw terugbetaling als de terugkeer niet voldoet aan de voorwaarden, in het bijzonder, de hierboven genoemde voorwaarden.

 

Na het erkennen en bevestigen van uw retourverzoek, zijn wij in staat om een koerier te regelen om de goederen op het afleveradres van uw bestelling op te halen en aan ons terug te sturen. 
De vrachtkosten zullen worden afgetrokken van uw teruggave als het retourneren niet voldoet aan de voorwaarden, in het bijzonder, de hierboven genoemde voorwaarden.

 

Terugkeer van verkeerde of DOA goederen

Wanneer u ontdekt de verkeerde of Dead on Arrival goederen te hebben ontvangen, moet u dit binnen 30 dagen na ontvangst van goederen bij ons melden. 
Wij zullen de ontvangst van uw verzoek erkennen en u wordt dan geadviseerd om de juiste procedure te volgen voor het retourneren van goederen. 
U kunt kiezen voor een volledige terugbetaling of vervanging afhankelijk van hieronder vermelde voorwaarden:

 

1. Goederen werken niet nadat u ze uit de verpakking heeft gehaald (DOA).
2. Goederenzijn niet wat u heeft besteld (Verkeerde goederen).
3. Voor het ontvangen van verkeerde goederen, moeten de goederen aan ons worden terug gezonden in een ongeopende en ongebruikte staat met volledige en complete verpakking inclusief alle toebehoren en andere materialen.
4. Voor DOA goederen, moeten deze goederen aan ons worden terug gezonden in originele en onbeschadigde staat met volledige en complete verpakking inclusief alle toebehoren en andere materialen.
5. Goederen worden geretourneerd naar het door ons opgegeven adres binnen 14 dagen na erkenning van uw verzoek.
6. Terugkerende goederen worden bevestigd als verkeerd of DOA wanneer onze inspectie voltooid is.

 

Geen restocking kosten zullen worden toegepast wanneer de retournering zich voldoet aan de bovengenoemde voorwaarden. 
Echter, wij behouden ons het recht om een restocking fee (hieronder aangegeven) af te trekken van uw terugbetaling als de terugkeer niet voldoet aan de voorwaarden, in het bijzonder, de hierboven genoemde voorwaarden.

 

Na het erkennen en bevestigen van uw retourverzoek, zijn wij in staat om een koerier te regelen om de goederen op het afleveradres van uw bestelling op te halen en aan ons terug te sturen. 
De vrachtkosten zullen worden afgetrokken van uw teruggave als het terugbrengen niet voldoet aan de voorwaarden, in het bijzonder, de hierboven genoemde voorwaarden.

 

Overige Opmerkingen

1. U heeft de verantwoordelijkheid alle redelijke maatregelen te treffen voor het retourneren van de goederen in oorspronkelijke en onbeschadigde staat.
2. Tenzij anders vermeld in de bovenstaande voorwaarden, gaat u ermee akkoord met het betalen van de kosten voor het terugzenden van de goederen naar het door ons opgegeven adres. 
Als u voor een terugbetaling kiest, betalen wij u het totaal betaalde bedrag terug min de verzendkosten, binnen 72 uur. Dit heeft geen invloed op uw wettelijke rechten.
3. Wij zijn niet verantwoordelijk voor enige fysieke schade of verlies van de goederen tijdens de retour zending.
4. Verbruikbare bederfelijke goederen die worden beïnvloed door hygiëne komen niet in aanmerking voor teruggave.
5. Vanwege de complexiteit van schermen met vloeibare kristallen (LCD) op handheld-apparaten, kunnen dode of heldere punten enkele keren voorkomen. 
Wanneer het volgende optreedt -5 of meer dode/heldere pixels, binnen DOA periode (30 dagen), dan kunt u vragen ter vervanging van het LCD-scherm.
6. We behouden ons het recht om het retourneren niet te accepteren wanneer deze niet voldoen aan de voorwaarden zoals vermeld in het terugkeerbeleid.
7. Elk probleem die betrekking heeft tot het netwerk (bijvoorbeeld SIM-kaart, beschikbaarheid, dekking, service, bereik enz.) van de mobiele telefoons en tablets valt niet onder het eGlobal Central Defect of DOA Retourbeleid.
8. Elk probleem veroorzaakt door de firmware of software, wijziging van besturingssysteem, root of jailbreak van de telefoons of tablets valt niet onder het eGlobal Central Defect of DOA Retourbeleid.
9. Geen restockings kosten worden toegepast voor het retourneren, wanneer deze voldoet aan het hierboven genoemde beleid. 
Echter, wij behouden ons het recht om een restockings fee (hieronder aangegeven) af te trekken van uw terugbetaling als de terugkeer niet voldoet aan de genoemde voorwaarden.

Bestelbedrag                  RestockFee

Hieronder                       300EUR 30EUR

300EUR of boven           10 % van de bestelling bedraagt ​​maximaal 300EUR

Terugbetalingsbeleid

Wanneer we uw geretourneerde item hebben ontvangen, zullen we deze inspecteren. Wanneer het product is goedgekeurd en de inspectiefase is doorlopen, zal uw terugbetaling, volgens ons annulerings of retourbeleid, worden verwerkt. Het krediet zal worden terugbetaald naar uw Credit Card of uw originele betaalmethode binnen een aantal dagen, afhankelijk van de gekozen betaalmethode. Wanneer we de terugbetaling verwerken, zal een bevestigingsmail hierover worden verzonden naar het emailadres dat was gebruikt voor het plaatsen van de bestelling.


Late of geen ontvangen terugbetaling
Wanneer u nog geen terugbetaling heeft ontvangen, controlleer dan a.u.b. eerst nogmaals uw bankrekening. Er komen namelijk met regelmaat vertragingen voor bij de bank. Vervolgens verzoeken we u contact op te nemen met uw Credit Card maatschappij of het juiste kanaal van de gekozen betaalmethode. Het kan even duren voordat uw terugbetaling officieel is verwerkt.
Vervolgens neemt u contatct op met uw bank. Er komen regelmatig vertragingen voor voordat een terugbetaling is verwerkt. Wanneer u alle stappen heeft doorlopen, maar nog steeds geen terugbetaling heeft ontvangen, neem dan a.u.b. contact met ons op via [email protected] 

 
Laden...