Betalen

Wij accepteren momenteel Visa, MasterCard, Visa Delta, Visa Electron, Bancontact, bankoverschrijving en Ideal via WorldPay.

Houdt er a.u.b. rekening mee dat alle bestellingen wel volledig moeten worden betaald inclusief pre-bestelartikelen. 

 

De betaling zal in Euro's worden gerekend, wij berekenen geen extra kosten voor de bovenstaande betaalmethodes. Let op! Indien u gebruik maakt van een buitenlandse creditcard of bankpas kies dan voor Euro's op onze site. Uw bank kan in dit geval extra kosten in rekening brengen, dit is uw eigen verantwoordelijkheid. Wij zullen alleen het oorspronkelijke bedrag van de bestelling ontvangen.

Om het bestelproces te verspoedigen raden wij u aan om gebruik te maken van een geverifieerd PayPal account..

Voor klanten die kiezen om te betalen met een creditcard of bankpas via WorldPay, zorg ervoor dat de juiste CVC / CCV code wordt verstrekt tijdens de betaling. Voor nieuwe klanten die ervoor kiezen om te betalen via WorldPay en er voor kiezen hun bestellingen te laten bezorgen op een onbevestigd adres, vragen wij om een bewijs van het adres en identiteit voordat wij de bestelling kunnen verwerken.

Wanneer het verzendadres afwijkt van het factuuradres, is het mogelijk dat er aanvullende documentatie wordt gevraagd door onze afdeling klantenbescherming. Houdt u er rekening mee dat eGlobal Central zich het recht behoud om het verzenden naar een ander adres dan het factuuradres adres te weigeren. Afhankelijk van betaalmethodes, leveringsinformatie en andere factoren, kunnen wij vragen om een ​​bewijs van betaling / adres / identificeren van de klant voordat we de bestelling verder kunnen verwerken.

Nadere identificatie documentatie kan worden gevraagd voor een nieuwe koper met een hoog bedrag van aankoop om fraude te voorkomen.Nadere identificatiedocument kan ook worden gevraagd voor nieuwe koper met een hoge bedrag van de aankoop om fraude te vermijden.

Extra informatie voor iDeal Betalingen

Wanneer een bestelling is voldaan via iDeal, kan er een vertraging van 1-3 werkdagen ontstaan. Dit komt door de verwerkingstijd die onze partner voor het betaalproces nodig heeft. Wanneer wij de betaling hebben mogen ontvangen, zullen we een email ter bevestiging toesturen.

Mocht u nog vragen hebben, kunt u met ons contact opnemen.

 

 

 
Laden...