GARANTIEBELEID

Tot 24 maanden Standaard Garantie

eGlobal Central bied tot 24 maanden garantie op onze producten, voor het verstrekken van peace-of mind en vertrouwen aan klanten bij het winkelen op onze site.
 
*Voor waterdichte camera's, action camera's, instant camera's, camera licht meters, camera flitsers, mobiele telefoons, tablets, computers, smartwatches, fitness horloges, mode horloges, RC speelgoed, audio producten, muziek aperatuur, spelcomputers, gaming keyboards, PS4, auto camcorders, memory cards, electronische huisproducten, persoonlijke verzorgings producten, externe hard drives, computer accessoires, bieden wij alleen de standaard 12 maanden garantie.
*Voor waterdichte casings, camera lens filters, afstandbediening voor flitsers, bieden wij alleen de standaard 6 maanden garantie.
*Voor RC speelgoed batterijen, bieden wij alleen de standaard 3 maanden garantie.
 
De garantieperiode begint vanaf de factuurdatum, dit is inclusief de levering, eventuele retour tijden en de duur van de reparatie. 
De duur voor inspectie en reparatie van een product kan tot vier weken duren.
Voor meer informatie verwijzen wij u naar de onderstaande voorwaarden van ons garantiebeleid.
 
Voorwaarden

De garantie

Na ontvangst en accepteren van uw betaling, zullen wij u voorzien van een dekking voor uw aankopen zoals vermeld in ons garantiebeleid.
De eGlobal Central garantie, eenmaal betaald, garandeert dat het product moet werken volgens de specificaties van de fabrikant voor de periode zoals hierboven genoemd vanaf de factuurdatum.
Let op: Al onze producten zijn ingevoerde goederen en zullen niet worden gedekt door de garantie van de fabrikant zelf, in plaats daarvan zullen we de garantie dekken via ons eigen bedrijf.
 
Wat wordt gedekt
1. Onderdelen en arbeidskosten voor de reparatie van een fabricage defect of een productiefout, welke leid tot een defect.
2. Onderdelen en arbeidskosten voor de reparatie van een defect in het materiaal van het product, welke leid tot een defect.
3. Een dekking van 1 maand ten opzichte van onderdelen en arbeidskosten voor de reparatie van een fout in het materiaal van oplaadbare batterijen.
 
Algemene voorwaarden
- Alle verzoeken met betrekking tot garantie moeten worden ingediend door openen van een RMA ticket.
 
- Het is in uw belang om het artikelnummer van uw product te noteren, want dit moet worden vermeld tijdens de communicatie met eGlobal Central.
 
- Wanneer het product is teruggestuurd aan eGlobal Central, zullen wij streven om de veiligheid van uw product(en) te garanderen tijdens ons bezit. 
Wij doen er alles aan om uw product (en eventuele film, tape of andere opname media of accessoires) terug te keren. 
eGlobal Central kan geen enkele aansprakelijkheid aanvaarden, evenmin enige schadevergoeding voor het verlies van een artikel. 
U moet accessoires houden die niet nodig zijn voor de reparatie.
 
- eGlobal Central geeft garantie op het product (met uitzondering van accessoires, software, verbruiksartikelen, zoals, maar niet beperkt tot toner, inkt vellen, papier en andere verbruiksgoederen, als omschreven door ons) dat het in goede staat moet zijn tijdens de periode van garantie. 
De garantie is onderworpen aan een bewijs van aankoop. 
Daarom moet u uw betalingsbewijs bewaren (PayPal bon is geldig voor dit doel).
 
- Wij kunnen ervoor kiezen om uw product te vervangen als de kosten van de reparatie niet in verhouding staan tot de waarde of in het geval dat het product niet langer beschikbaar is. 
We kunnen ervoor kiezen het product te vervangen door een soortgelijk product met dezelfde of grotere waarde. 
Deze waarde word bepaald door de waarde op het moment van vervanging.
 
- Voor niet te repareren producten (met uitzondering van misbruik op een niet te repareren product) die worden aangeschaft binnen 12 maanden, kan eGlobal Central ervoor kiezen om u te compenseren met een bepaald percentage van de waarde van de prijs van het product, met als overweging de tijd van het gebruik (12 maanden maximum). 
Dit percentage is vastgesteld op 8% per maand . 
Als voorbeeld: Wanneer de prijs van uw niet-herstelbare product 1000 Euro is, en u heeft het voor 2 maanden gebruikt, is de schadevergoeding 846,40 Euro. 
Echter, zal een compensatie worden uitgegeven in de vorm van eGlobal Central winkel saldo.
 
- U moet eerst toestemming van ons krijgen ter reparatie. 
De keuze van reparatie is afhankelijk van eGlobal Central, wij kunnen ervoor kiezen om een bepaald service center aan te geven.
 
- U moet het service center schriftelijk op de hoogte indien u uw adres wilt wijzigen, gedurende de reparatie periode.
 
- U bent verantwoordelijk voor verzend- en reparatiekosten verwachte verzendkosten €40,- tot €60,- wanneer het product buiten de garantie valt.
 
- De klant is verantwoordelijk voor de kosten voor het retourzenden van een product dat retour moet naar ons magazijn voor garantie service.
 
 
- U bent verantwoordelijk voor de inspectie- en onderzoekskosten wanneer een fout van het product buiten de garantie valt.
 
- U bent verantwoordelijk voor de reparatiekosten wanneer een fout van het product buiten de garantie valt.
 
- eGlobal Central is alleen verplicht de service/diensten te bieden voor de garantie zoals hierboven uitgedrukt.
 
- U moet alle redelijke voorzorgsmaatregelen nemen ter bescherming van uw eigendom (inclusief alle software en gegevens) en het minimaliseren van potentieel verlies of verstoring. 
Dit is inclusief, waar passend, volledige back-ups van al uw software en gegevens te maken en het uitvoeren van controles voor viruscontrole.
 
- De garantie is niet overdraagbaar aan een derde partij.
 
- Elke Mack Diamond Garantie vervangt automatisch de eGlobal Central standaard garantie. 
Klanten hoeven de producten niet aan ons te retourneren voor reparatie. 
In plaats daarvan kunnen ze genieten van de Mack garantie voordelen en de lokale Mack garantieservice gebruiken. 

Voor meer informatie over Mack Diamond garantie klik hier.

 

Specifieke Uitsluitingen

1. Verbruiks producten zoals batterijen en films worden niet gedekt door garantie. (Met uitzondering van RC speelgoed batterijen, welke genieten van 3 maanden garantie)
2. Producten welke niet electronisch zijn, of geen gebruik maken van stroom (b.v. tassen, zonnekappen voor lenzen en audio accessoires etc.) worden niet gedekt door garantie. (Met uitzondering van audio kabels, weke genieten van 1 maand garantie)
3. Reparatie kosten die gerelateerd zijn aan een provider (b.v. SIM kaart, beschikbaarheid, netwerk dekking, service, bereik etc.) van mobiele telefoons en tablets zullen niet worden gedekt door eGlobal Central.
4. Problemen welke zijn veroorzaakt door de firmware or software, aanpassingen aan het operating systeem, (rooted of jailbroken) van mobiele telefoons en tablets zullen niet worden gedekt door de garantie van eGlobal Central.
5. Sieraden worden niet gedekt door de garantie.
6. Alle gadget accessoires worden niet gedekt door garantie.
7. Alle accessoires in de verpakking worden niet gedekt door garantie.
 

Algemene uitsluitingen (Wat word NIET Gedekt)

- Slijtage.
- Schade veroorzaakt door stoten, schokken, vallen, zand, stof, vuil, vocht, lekkende batterijen, brand, diefstal, poging tot diefstal, vandalisme, oorlogsdaden of terrorisme, corrosie, verontreiniging door het binnendringen van water, vorst, overstroming, wind, aardbevingen, blikseminslag of andere ongunstige weersomstandigheden.
- Per ongeluk of opzettelijke schade.
- Schade als gevolg van blootstelling aan vocht, vochtigheid of extreme thermische omgevings condities.
- Ongepast gebruik, opslag of bediening van het product.
- Eventuele schade als gevolg van werken met onjuiste of onregelmatige voedingsspanning.
- Elke inbreuk op de bepalingen en voorwaarden van deze garantie of de contractvoorwaarden.
- Niet opvolgen van onze (of van de fabrikant) schriftelijke instructies voor het product.
- Schade of defecten te wijten aan opzettelijke verwaarlozing of nalatigheid door iemand anders dan ons.
- Verlies van kwaliteit, slechte prestaties of feitelijke schade die voortvloeit uit het gebruik van onderdelen of andere vervangbare items (zoals verbruiksgoederen) die niet zijn gemaakt, noch door de fabrikant worden aanbevolen.
- Wijziging van het product en/of software, door iemand anders dan onze vertegenwoordigers.
- Het serienummer van het product is verwijderd of onleesbaar.
- Aansluiting van andere hulpstukken, accessoires, apparatuur of software van het product die niet zijn goedgekeurd door ons.
- Externe oorzaken buiten onze controle die kunnen ontstaan ​​uit ongevallen, brand, rampen of inbraken.
- Reparatie of reiniging door onbevoegden.
- Eventuele storingen of specifieke eisen van een ander onderdeel van de hardware of software die u hebt toegevoegd aan het product dat niet was opgenomen in het contract.
- Correctie van fouten voor niet- eGlobal of oorspronkelijke fabrikant gepatenteerde software.
- Verlies of beschadiging van gegevens.
- Product gekoppeld aan een netwerk welke niet door ons is goedgekeurd, of als u wijzigingen hebt aangebracht aan uw besturingssysteem of netwerksysteem.
- Het niet installeren van een fout correctie die is afgegeven voor de software.
- Gebruik waarvoor het product niet voor is ontworpen.
- Beschadigd display op het scherm (LCD) als gevolg van onjuist gebruik.
- Niet- fabrikant defect op Lenzen.
- Waterschade.
- Schade als gevolg van onjuiste verpakking tijdens de verzending naar het servicecentrum of service agent.
 
Speciale opmerking met betrekking tot waterdichte cases
Deze vallen onder de eGlobal Central garantie voor 6 maanden. Schade veroorzaakt door onjuist gebruik, het laten vallen van, overschrijding van aanbevolen diepte, laat de garantie vervallen.
 
- eGlobal Central is niet aansprakelijk voor schade wanneer andere items worden gebruikt in combinatie met het product.
- eGlobal Central zal de defecte Waterdichte Case naar de fabrikant sturen voor het waterdicht/druk testen volgens de specificaties van het product zoals beschreven door de fabrikant. 
De koper is zelf verantwoordelijk voor de reparatiekosten en transportkosten indien de test is geslaagd.
 
Speciale opmerking voor 3e partij lenzen
We zullen onderdelen en arbeidkosten dekken voor fabrieksfouten op het product, wanneer deze als resultaat een niet werkend product opleveren. 
Elk probleem met betrekking tot de focus (voor-of achterkant) vallen niet onder de garantie. 
Het gebruik van en 3e partij lens is op eigen risico van de gebruiker. 
eGlobal Central geeft geen garantie voor de kwaliteit en nauwkeurigheid van de focus op 3e partij lenzen.
 
Speciale opmerking voor de waterdichte camera's / casings / tassen
Schade wegens invloed van meer dan aanbevolen dieptes etc. laat de garantie vervallen. 
Houd er rekening mee dat de garantie alleen geldig is voor de gekochte goederen. 
eGlobal Central is niet aansprakelijk voor eventuele gebreken of schade op andere artikelen in combinatie met het product.
 
Speciale opmerking voor waterdichte mobiele telefoons
De garantie dekt geen defecten of schade als gevolg van een ongeval, misbruik, abnormaal gebruik, abnormale toestanden, onjuiste opslag, blootstelling aan vloeistof, vocht, vochtigheid, zand of vuil, verwaarlozing of ongebruikelijke fysieke, elektrische of elektromechanische stress. 
eGlobal Central is niet aansprakelijk voor eventuele gebreken of schade op alle andere artikelen/objecten gebruikt in combinatie met het product.
 
Speciale opmerking voor afstandsbediening van speelgoed
De garantie dekt geen defecten of schade die voortvloeien uit de onderstaande lijst:
- Crash of branden veroorzaakt door niet-productie factoren.
- Schade veroorzaakt door in elektromagnetische interferentie omgeving te begeven (d.w.z. mijnstreek, radio verzendend toren, hoog-voltage draad, onderstation, etc.)
- Schade veroorzaakt door in een bekende omgeving met interferentie met de draadloze apparaten te begeven (d.w.z. zender, video-link, WiFi-signalen enz.)
- Schade veroorzaakt door het besturen van het apparaat met een gewicht dat groter is dan het veilige opstijggewicht.
- Schade veroorzaakt door het bedienen van een apparaat met een laag geladen of defecte accu.
- eGlobal Central zal ook niet aansprakelijk zijn voor eventuele gebreken of schade aan ander artikelen in combinatie met dit product.
 
Buiten de garantieperiode van eGlobal Central 12/24 maanden standaard garantie
Als u ervoor kiest om een artikel door eGlobal Central te laten repareren buiten de garantieperiode, dan bent u aansprakelijk voor de volledige verzendkosten, inspectievergoeding en de vergoeding voor reparatie of andere gerelateerde kosten die gemaakt zullen worden.
 
Garantie Claim Procedure
Wanneer u een garantie claim wilt openen voor uw bestelling, klik dan a.u.b. hier en volg de geïllustreerde instructies.
 
Laden...