VERZENDING & VERZEKERING

Verzending

De meeste artikelen die genoteerd zijn op onze website zijn op voorraad.
 

Artikelen die op voorraad zijn, worden binnen 24-72 werkuren (tijdens onze werkdagen) verzonden. 
In het geval dat we contact moeten opnemen met u om een bestelling te bevestigen doen we dit voor het verkrijgen van nadere informatie om een bestelling te controleren. Wij zullen u hiervoor binnen 1 werkdag op de hoogte brengen nadat u de bestelling heeft geplaatst.

 

Onder onvoorziene omstandigheden kunnen artikelen wel beschikbaar zijn voor verkoop op de website, maar niet op voorraad. 
In zo’n geval zijn wij dan niet in staat om uw bestelling binnen 24-72 werkuren te versturen. 
Staat u ons toe 2-4 extra werkdagen te gebruiken om de voorraad aan te vullen voor uw bestelling. 
Wanneer wij uw bestelling niet binnen 5-7 werkdagen kunnen verzenden, zullen wij u per e-mail op de hoogte brengen met een verklaring en van een geschatte verzenddatum.

 

Verzendkosten & levertijd


eGlobal Central bied gratis lokale levering (Economy Express Levering) binnen Nederland en België.  Met onze gratis Economy Express Shipping diensten, worden bestellingen meestal binnen 6-8 werkdagen na verzending aangeboden. Als toegevoegde waarde van onze dienstverlening voor de verzending, bieden wij ook drie verschillende lokale premium services aan, als keuze tijdens het betalingsproces. Extra verzendkosten voor de onderstaande 3 verzendings diensten zullen worden toegevoegd aan het totale bedrag.

1. Verzekerde Economy Express Levering (6-8 werkdagenlevering**) = 2 % van het bestelde subtotaal 2. Priority Express Levering (3-5 werkdagen levering**) = EUR 17.99 (vast tarief) [Niet beschikbaar op dit moment] 3. Verzekerde Priority Express Levering (3-5 werkdagen levering**) = Prioriteit Courier Verzendkosten EUR 17.99 (vast tarief) + 2% van het bestelde subtotaal [Niet beschikbaar op dit moment]

Let op! De bovenstaande levertijden zijn naar schatting van de koeriersbedrijven, daarom kunnen wij niet aansprakelijk of verantwoordelijk gesteld worden voor vertragingen nadat een pakket is verzonden.  Vertragingen komen wel eens voor zoals vele oncontrolleerbare factoren onderweg. Maar wees gerust, eGlobal Central doet ons uiterste best om gevallen van deze mogelijkheden te beperken.

 

*Gratis verzending wordt alleen aangeboden bij een bestelling vanaf 50 Euro. Voor bestellingen onder 50 Euro komen er verzendkosten bij van 9.99 Euro.

**Voor verzending naar afgelegen gebieden komen er extra verzendkosten bij van 22.99 Euro, als vereiste van de koeriersbedrijven. 
Bijkomende verzendkosten zullen worden toegevoegd en weergegeven op het bedrag bij het afrekenen. Om te controleren of uw afleveradres 
zich in een afgelegen locatie bevindt, Klik a.u.b. hier

***Lichtgewicht producten zijn uitgesloten van gratis verzending. Meer informatie leest u in de onderstaande paragraaf.

**** Termijn voor het leveren zijn als schatting. In elke onvoorziene, buitengewone omstandigheden zoals weer, stakingen, transport en douane controle waardoor vertraging in levertijd is veroorzaakt is eGlobal Central niet aansprakelijk voor vertraging in levertijd of verlies.

 

Verzendlocatie

Momenteel bieden wij alleen gratis verzending naar Nederland en België.

 

Let op: Als de bestelling is geplaatst met een verkeerd adres, dan kunt u een omleiding aanvragen. 

U dient dan extra kosten te betalen (wanneer het pakket is verzonden en u heeft NIET via Paypal betaald). 

Indien u met Paypal heeft betaald, is een omleiding helaas niet mogelijk. 

Wanneer de bestelling onder bepaalde omstandigheden aan ons terug zal worden verzonden, brengen wij zowel de verzend-en retourkosten in uw rekening.

Let op! Dat u het juiste adres volledig opgeeft.

 

Lichtgewicht Accessoires

Als u lichtgewicht accessoires koopt zoals hieronder aangegeven – of wanneer “Lichtgewicht Accessoires” afbeelding word weergegeven op de productpagina wordt de bestelling vezonden via geregistreerde luchtpost onderhevig aan bijkomende kosten van 15.99 Euro. Het pakket duurt normaliter 14-21 dagen om aan te komen. Een normale verzending is van toepassing als de bestelling uit een of meer artikelen bevat die niet wordt/worden beschouwd als lichtgewicht accessoires.

 LCD Screen Protector

 Geheugenkaart(and Adaptors)

 Flash Diffusers

Soft Compact Camera

 Draagtas, Cases & Pouch 

 Uitgebreide garantiekaart

 Lens Adapter

 Batterij, Battery Grip, Batterijlader

 Filters

 Fitness Band

 Lens zonnekap, Lens kap, Lens tassen 

 Remote Swtich &

 Afstandsbediening

 GPS Reciever & GPS Unit

 Tripod Mount Ring

 Fotopapier

 Waterproof Case & Underwater Housing (DiCAPac) 

 Kabel (HDMI ,USB)

 Camera riem

 Cleaning Accessories (Kit, Cloth, Pen &  Blower)

 Kaartlezer

 Tripod (Flexible/ Genric / JOBY  Tripod) 

 Bluetooth Headset

 USB Drive(Seigo, Buffalo)

 Inputting Devices (Mouse), Software

 Pocket Routers

 Mobile Accessores(hoestjes, tasjes, Protector)

 Tablet  Accessories(hoestjes, Pen,  Protector) 

 Horloges

 

Aansprakelijkheid voor koerier

Voor bestellingen die verzonden zijn met onze gratis verzendservice (Gratis Economy Express Levering), dekken koeriersdiensten alleen fysiek verlies of beschadiging van goederen tijden het transport*. Volgens de maximale aansprakelijkheid bepaald in de voorwaarden van hun dienst.

Dergelijke verplichting zal worden beeindigd wanneer de goederen zijn afgegeven op de aangegeven bestemming. 

eGlobal Central is niet verantwoordelijk voor de hiervoor genoemde aansprakelijkheid of enig verschil dat ontstaat met betrekking tot de levering van de goederen.
Toch zullen wij ons uiterste best doen om u bij te staan, om ieder geschil met de koerier op te lossen.

*Ontvangt u een beschadigde of geopend pakket, dan moet u dit aangeven binnen 48 uur na ontvangst. 
Buiten deze tijd, gaan we ervan uit dat u het pakket in goede staat heeft ontvangen en zullen wij helaas geen claims in behandeling nemen.

 

Verzekering

Voor orders die verzonden worden met onze Verzekerde Economy Express Levering of Verzekerde Priority Express Levering, zal eGlobal volledig vergoeden: ieder fysiek verlies van- of schade aan goederen gedurende transport, tot aan de product waarde. U heeft de keuze om een nieuwe verzending aan te vragen met dezelfde goederen als vervanging, of een terugbetaling van de waarde van het product.

 

Onderstaande condities zijn noodzakelijk bij het claimen voor een volledige productwaarde terugbetaling of product vervanging, wanneer u vermoed dat uw pakket verloren is geraakt:

1) U heeft bij ons een claim geopend (aangegeven via ons ticket system) binnen 10 kalender dagen* nadat de track and trace code naar u verzonden is.
2) Relevant bewijs van de koeriersdienst met bevesiging van fysiek verlies van- of schade aan de producten, gekregen van koerier of andere partij.
*Bij claims die na 10 werkdagen, na verzending van de track and trace code, bij ons zijn aangegeven, kunnen wij niet 100% garanderen dat de koerier een onderzoek instelt naar de status van uw pakket.

 

Onderstaande condities zijn noodzakelijk bij het claimen voor een volledige productwaarde terugbetaling of product vervanging, voor beschadigde goederen:

1) U heeft bij ons een claim geopend (aangegeven via ons ticket system) binnen 48 uur van ontvangst van de goederen*, waarin u ons voorziet van foto’s van de verpakking, inclusief de binnen en buitenkant van dozen, koerier verpakking, bubbelwrap en product foto’s.
2) Relevant bewijs van koeriersdienst met bevesiging van fysiek verlies van- of schade aan de producten, gekregen van koerier of andere partij.
*Bij claims na 48 uur van ontvangst, gaan wij er van uit dat u uw pakket in goede orde heeft ontvangen. In dit geval moeten wij u helaas mededelen, dat iedere claim die word gemaakt, niet behandeld zal worden.

Postbus en speciale adres restricties

Op dit moment bieden wij helaas geen verzendingen aan naar Postbus adressen, "pakket kluisjes", hotel/motel (tenzij u hier werkzaam bent) of expeditie adressen.

 
Laden...